Les Coyotes de Paris
Les Coyotes de Paris is een Amsterdams toonaangevend modelabel dat internationale allure kent. Mud Company is verantwoordelijk voor de hoogwaardige printing die dezelfde uitstraling dient te houden.
Les Coyotes de Paris is een Amsterdams toonaangevend modelabel dat internationale allure kent. Mud Company is verantwoordelijk voor de hoogwaardige printing die dezelfde uitstraling dient te houden.
Sophisticated, dat is het woord dat Mud bij dit nieuwe merk vindt passen. Ons advies voor het drukken van de brochure was dan ook een zacht, licht papiersoort passend bij de Hammam 34 uitstraling.
Photography annual of the Netherlands #20
In samenwerking met PANL is dit fotoboek tot stand gekomen. Mud Company heeft hiervoor de productie gedaan. Het resultaat: een prachtig fotoboek met 90 grams Hello gloss en 150 grams Heaven 42 soft mat papier.
Een speciale editie vervaardigd door alle designers van de Design Academy Eindhoven, geprint door Mud.
Een prachtige productie vervaardigd voor Nautor’s Swan, een bedrijf dat is gespecialiseerd in het bouwen en verkopen van jachtzeilboten. Swan werkt samen met Sailing Holland, PR Sailing en Club Swan. In dit magazine is een beschrijving te vinden van het bedrijf en hun partners, ook staat er een overzicht in van de evenementen die komend jaar plaats gaan vinden in Europa.
Nieuw in vastgoedland is hét Vastgoed Magazine van Verschuuren & Schreppers bedrijfsmakelaars, dat onderdeel is van de Vastgoedcourant. Naast vraag en aanbod staan er interviews, bedrijfsreportages en andere interessante informatie in voor de klantenkring van deze bedrijfsmakelaar. Verschijning 2x per jaar. Drukwerk en afwerking verzorgd door Mud!
Een van Mud Company’s vaste partners is het coole modemerk Goosecraft. Dit boek is ontworpen voor het 10-jarig bestaan van het bedrijf. Met prachtige fotografie en een linnen hardcover.
Tenue de Nîmes, met recht the hottest Amsterdam fashion store genoemd, brengt een paar keer per jaar een eigen magazine uit met elke editie een ander thema. Het thema van de 13e editie is Amekaji, ook wel bekend als American Casual.
Business Model Generation. Meer dan 1 miljoen wereldwijd verkocht. Het best verkochte Management Boek ever. Concept, productie, papier, bindwijze, druk en uitvoering by Mud Company! Dank je wel.