TOL – Hét nieuwe zonnebrillenmerk uit Amsterdam. En waar wij met alle liefde het drukwerk voor verzorgen.
Derma2Care bundelt hun behandelresultaten voortaan in deze mooie map, ontwikkeld door Mud Company.
Voor Gro Design hebben we de volledige corporate identity verzorgd. Speciaal drukwerk, waarbij we een fluoriserende PMS kleur hebben gebruikt.
Voor deze oplage van SO heeft Mud Company de productie verzorgd. De cover is gedrukt op 400 grs. Parelgrijskarton en het binnenwerk op 140 grs. Edixion offset papier van Arjo Wiggings. Het boek heeft een bijzondere rug, deze is gelijmd gebrocheerd met 8 pagina’s grijsbord. Dit maakt het boek naast zijn opvallende vormgeving nog specialer. Design en concept zijn van het hippe Amsterdamse ontwerpburo No-Office.
Les Coyotes de Paris is een Amsterdams toonaangevend modelabel dat internationale allure kent. Mud Company is verantwoordelijk voor de hoogwaardige printing die dezelfde uitstraling dient te houden.
Sophisticated, dat is het woord dat Mud bij dit nieuwe merk vindt passen. Ons advies voor het drukken van de brochure was dan ook een zacht, licht papiersoort passend bij de Hammam 34 uitstraling.